Pages

Saturday, August 14, 2010

juadah berbuka arini....

Aku baru balik dari pasar ramadan, selamat p awal 5.15ptg..xramai sangat...tapi ramai gak le...hehehe...beli je lauk malas masak..nie semua sebab akak aku nak makan. dia kan dok kat batu feringgi ner best  pasar ramadan kat sana, xramai orang niaga n jual pun sikit je x meriah arr ngan makanan kat sana hehe...tempat pelancongan memang arr cam2...hari nie dia leh makan macam2 yang sedap....aku buat sup daging je...lain2 beli..masak lemak siput sedut, ikan bakar, kerabu mangga n cucur udang paling sedap....nanti aku post gambar cucur udang paling sedap kat kawasan aku...next en3 lorrr....ari cuti je aku nak p pasar ramadan sebab akak aku balik...selalu 2 orang ngan mak je..xkisah sangat bab makan.

0 comments:

Newer Post Older Post Home