Pages

Saturday, August 28, 2010

aku reti buat rupanye.....

Akhirnye misi ari jumaat untuk buat kuih siput berjaya, buat 1 kg tepung je pun. tapi kan rase lama tol nak abih...sampai lenguh tangan tau, mak aku yang buat banyak dari aku, dah lama xbuat benda alah nie tau, last dulu zaman sekolah 10 th lepas tu hik2...tu pasal aku xreti buat masa dulu, sekarang dah reti tau. mak aku kan jual kuih n kerepek n macam2 lagi, sebab tu la kitaorang xyah buat, tiba2 je mak aku nak buat tahun ni untuk makan sendiri. so aku pun tolong le gelentel n goreng sikit...heheheh banyak mak aku yang buat....







1kg tepung leh dapat 2 balang nie tau, bila tahap malas datang gelentel besar2, bagi cepat abih huhuhuhu...guna papan kuih siput la...bukan main campak je ek...hik2...



 korang nak order ek, sory ye xleh order...buat banyak nie pun dah lenguh tangan, memang xleh buat jual huhuhu..


1 comments:

aNiS tHe BumbleBee said...

kih3x..sama laa..awal2 pembikinan comel2 je rupa kuih siput tu.ujong2, dah rope siput babi.besar2 ibu jari kaki ktorg gentel tepung tu adik beradik.haha!

Newer Post Older Post Home