Pages

Tuesday, August 24, 2010

si Oren hilang...salah aku ke???

perlu ke aku rase bersalah ngan kehilangan si oren..tapi aku xbuat apa2 pun kat dia, apasal dia lari ek..ke dia kena culik...perlu buat report polis x? dah seminggu hilang..tapi aku rasa dia p ikut betina mana thah, pas2 xnak balik...kalau korang jumpa si oren suruh dia balik ek. akak aku yg rindu kat dia. aku xpun...hahahah zalim kan aku. asal2 pun sioren tu menumpang je kat umah aku. 2pasal aku xkisah sangat...sebab dia suka cari pasal ngan aku., korang tau ke rupa sioren tu camna? meh aku bagi gambaran  dia ada misai panjag n mata bulat, suka pakai baju colour oren. banyak gak bulu. korang jumpa suruh dia balik k. dia adalah seekor kucing berbulu oren.

0 comments:

Newer Post Older Post Home