Pages

Saturday, August 21, 2010

masuk gudang cari...

petang tadi aku n my sister p terjah gudang....panas n berdebu tol...xsesuai tol pakai lawa2 masuk gudang heheh
ape yg kitaorang cari ek...cuba teka gudang yg berdebu ada pe...??? mesti korang xtau kan ...meh nak cite kitaorang p terjah...jubin yg last stok leh dapat harga murah...lagipun nak guna sikit je pun, nak letak atas para dapur...beli saiz 20x20 besar gak, mak aih beratnye nak bawa masuk dalam umah...semua kena buat sendiri ar ner ada orang laki umah aku. jom tgok harganye 1 = RM5 je murah kan harga asal rm25. stok yg tinggal sikit je ada 4 keping je pun colour yg sama. kalau nak guna banyak xdak arr...kena beli yg harga rm25 tu.

akak aku semangat nak buat sendiri dah tentu dibantu oleh aku hehehe....sok leh la tengok sape yg nak naik angin buat benda alah tu heehhe....tapi aku rasa memang nak kena upah orang gak lerr...xpe2 sok kita tengok sape yg buat.....

semagat je lebih tu .....sah2 nak kena upah org lain gak buat....

7 comments:

Anonymous said...

I would like to exchange links with your site izyanty.blogspot.com
Is this possible?

nuraliasofia@che.ted said...

wah kak yang nak wat sendiri??hmmm..agak menarik.tp larat ka posa2 nie..

nuraliasofia@che.ted said...

k yg n k yanti nak wat sendiri ka??penat tue..

ibu WaWa said...

bestnya... nanti dah siap masukkan dalam entry terbaru ye.

izyanty collection said...

kami dah berjaya buat tau hehe...xsusah pun. xbuat ahad siang. buat malam sabtu tu jgk.

nanti ada en3 pasal nie...leh la tgok hasil kerja..

Anonymous said...

My brotheг ѕuggested I might like thiѕ blog.

Hе was oncе totally гight. This put up actually made mу daу.
Υou cann't consider just how much time I had spent for this information! Thanks!

My web page :: payday loans

Anonymous said...

Greetings! Τhis is mу 1st comment heгe so I just
wanted to givе a quick shоut out anԁ tell yοu I trulу enjoy readіng through your
posts. Can you гecommend any othеr blogs/webѕitеs/fοrums that deal with the same subjeсts?

Thanks!

Feel free to surf to my blog pοst ... New Bingo Sites

Newer Post Older Post Home