Pages

Friday, August 13, 2010

KESABARAN AKU ADA BATAS TAU!


Sabar tu separuh daripada iman kan, ok2 aku kena bersabar…tapi letih arr asyik2 kena bersabar je ngan ko nie, ingat aku xdak hati ka….cuba ko baca hati aku lak…sakit tau..pas2 selalu je buat blur dekat aku.. terus terang aku cakap cam nak buang ko dalam hidup aku…xheran arr ngan ko…banyak g kat luar aku leh dapat….tapi biar aku fikir lebih mendalam dulu sebelum buat keputusan kan…


Berfikir dan terus berfikir sambil tulis en3…menunggu ko yang lembab untuk …..hahahah sape tau ek


Xdak pe le…luahan hati je buat ko… yang bernama…
~
~


Berukband maxis


Aku kan selalu menyeluh pasal berukband aku nie, sikit2 nak cite kat blog kan, bosan tol kan korang baca…dah tau lembab apasal xtukar je kan…hahah pastu dok membebel2 dalam blog lak kan…nie je satu2 cara nak mengadu, hanya leh membebel dalam blog. Aku nak cakap ngan sape lagi…so cakap le sorang2 dalam blong heheh…cakap dalam hati buat sakit ati je kan. Banyak lak aku membebel…kat blog je aku leh cakap banyak2. Kat luar hampeh tol korang nak dengar aku cakap …dengan setengah2 orang je aku leh jadi ramah. Mesti bosan cakap ngan aku kan…
ehh…apasal korang bace pe aku membebel dalam ati nie arr….stop2 xleh bace huhuhu…

Layan lagu sudah arrr….cepat2 kuar hehehe….aku baru nak bayar bil arinie…kalau beruk nie lembab lagi memang nak cari pasal tol….nak p cari manik sekali…pe lagi jahit baju raya arr sok cuti….



2 comments:

nas said...

ramai gak orang yg tensen pasal broadband yang lembab giler..
aku pon samelah..tensen gak biler broadband jd lembab..isk3...hhehee

NorMaira Roslan said...

Iz, bertukaulah ke streamyx.
myra dlu pkai brukbnd clcom, mmg slow thp gaban, las2 pkai streamyx syok gler, laju je..

Newer Post Older Post Home