Pages

Thursday, August 26, 2010

aku tak terjaga sahur...

pagi tadi camna thah aku lupa nak kunci jam. 5.30 baru aku terjaga tu pun sebab ada orang msg aku. sempat minum air kosong je.  tapi cian kat mak aku, dok harap aku  gerak pagi2. hp aku nie tukang gerak...ciss harapkan pagar, pagar makan padi lak hehehe....tapi mak aku sempat gak makan, goreng roti canai huhuhu...aku je malas nak makan. selamat jam hp aku cepat 10 minit maksudnye 5.20 le kan bagun ada lagi 20 minit leh makan. mak aku kena makan ubat setiap sahur...yg penting sempat makan ubat. malam nie kena cek betol2 jam, gatal tgan ubah sangat pagi kemarin huhuhu...

0 comments:

Newer Post Older Post Home