Pages

Friday, August 27, 2010

tiba-tiba nak buat kuih siput...

arini mak aku ajak aku buat kuih siput, kebetulan aku cuti arinie leh la buat, Tahun2 sebelum nie xpernah pun buat, tahun nie lak mak aku nak buat, cakap terus terang memang aku malas arr bab2 buat kuih2 nie. mak aku  yang buat, aku ambik tander goreng dah le, memang xdak bakat gelentel kuih siput, kalau aku buat mesti xjadinye...serahkan pada yg pakar je heheh....tapi nanti nak try buat gak lah sampai jadi, segan arr kat E.D.Y n abg Eq depa pandai buat kuih hik2...tengok 2 orang mamat nie rajin masuk dapur tau heehhee...nanti aku tunjuk camna rupanye kalau berjaya huhuhu....

1 comments:

Sharinginfoz said...

memang lama betul tak makan benda alah ni

Newer Post Older Post Home