Pages

Tuesday, August 24, 2010

hari ini dalam sejarah...

Assalammualaikum...selamat pagi semua...pagi nie aku sampai ofis awal 7.35 a.m dah sampai, selalu kol 8 masuk, kol 8 aku bertolak, dasar pemalas tol anak dara nie huhuhu...selamat tempat aku xdak push card...kalau tak selalu merah je kan. arini tersiap awal terus datang arr..ofis nie cam ofis bapak aku je kan suka2 ati nak buat pe. padahal keja ngan orang tu. untung giler keja sini tau hehehe...aku datang keja leh buat hal sendiri lagi. siap leh jahit manik lagi kat ofis. salah tak buat cam2 time keja ek.?? tapi memang aku selalu free kat ofis, xlarat melagut arr. datang keja dok saja dapat duit beb..sape xnak kan.

0 comments:

Newer Post Older Post Home