Pages

Friday, August 27, 2010

korang selalu buat camni tak?


sape tau benda alah nie nak buat pe?? siap ada berus lagi...nie bahan2 untuk buat kuih raya le, nampak berus tu, nak sapu telur atas kuih, yg botol colour biru tu lak esen vanila, korang cari botol camni gak tau baru sedap buat kuih nanti....takpercaya ek...hahaha jangan percaya  ini adalah tipu berlaka. sebenarnye benda alah nie untuk kegunaan lappy kat bawah ni le.



korang nampak tak lappy aku dah bersinar2. selama 5 bulan guna aku xpernah cuci lagi, baru semalam rase nak cuci. memang pemalas tol kan aku heheeh...dulu mamat kedai komputer tu tanya aku, nape beli colour putih, nanti cepat kotor. dalam ati aku dok kata camni, sibuk tol arr...suka ati aku le kan, bukanye aku budak2 xreti jaga hehe...poyos tol aku huhuhu..

0 comments:

Newer Post Older Post Home