Pages

Saturday, August 21, 2010

awal lak aku pagi nie...

selamat pagi semua ...lepas sahur tadi xtido, dah selesai solat subuh n bagai....awal2 pagi basuh baju...ingat nak terus sidai...tapi kan gelap lagi kat luar 6.30 a.m semagat tol aku hehehe...bukan pe sepatutnye baju aku basuh siap2 malam lg tapi semalam malas nak membasuh....dh cerah cepat2 aku p sidai, apasal aku kalut2 sgt ek nak sidai baju awal...penting arr sebab nye aku segan arr, kat sebelah umah aku ramai org dok masak utk niaga. hahahah kera sumbang biasa arr.

ake memang xpernah mengadap lappy lepas subuh. ari nie je  tetiba rase nak online awal2 kebetulan ari cuti lak  kan. yg penting aku dah settle keja umah. xlah mak aku bising tgok aku ngadap lappy hehehe....kena  ada strategi menambat hati ibu tau. tapi lepas nie nak cuci tingkap siap2 untuk raya lak. sebelum tu nak autopublish siap2, aku nak menjahit manik lak.

1 comments:

Hariz said...

hahaha..
selamat pagi cik izyanty :)
have a nice day

Newer Post Older Post Home