Pages

Saturday, August 14, 2010

kononye pagi nie...


Assalamualaikum semua….pagi2 tadi niat dihati nak p cabut rumput2 kat kawasan belakang umah, tapi xjadi  sebabnye aku segan (malu ) kat umah jiran aku ramai orang, setiap pagi camtu pun depa niaga makanan, so masak dari awal pagi le kan. Segan le pulak ramai orang…so aku menyapu dalam umah je lah… pas dah basuh baju n lipat baru aku mengadap benda alah nie…nak cari resepi…buat sup daging yang sedap untuk  masak petang nanti…bau makanan  jiran sebelah, bukan main lagi…sabar2 heheh..

0 comments:

Newer Post Older Post Home