Pages

Saturday, August 14, 2010

aku dok dalam gua nie...


Rase cam awal lagi, padahal dah kol 11 lebih… nak tau nape aku rase cam awal lagi…sebabnye aku mengusung lappy aku dok dalam bilik…xnak ganguan…ye ke…memang xdak sape pun nak gangu kat umah aku..…TAPI ada ganguan arr bila dok kat luar bilik bau makanan jiran sebelah masak untuk niaga...dugaan tol tangahari camni nie...dok senyap2 dalam bilik lagi bagus...


…bilik nie lak gelap…kalau xbuka  tingkap memang xperasan kat  luar tu punya la cerah…tapi aku memang mendadap kat tingkap pun…leh tengok kat luar cerah…sebelah kiri aku je yang gelap huhuhu…pastu mengadap lappy cam dok duduk dalam dunia lain lak heheh…siap pasang kipas angin untuk lappy aku lagi takut dia panas…cissss aku xkena pun,…aku pun xnak share ngan ko le lappy…ko je lah pakai kipas nie…aku sejuk…semalam hujan lebat sangat, sekarang pun cuaca panas redup….

0 comments:

Newer Post Older Post Home