Pages

Monday, August 2, 2010

kenapa semua nie terjadi....??


Sape tengok berita semalam tv3…kan ada diorang buat kaji selidik kenapa berlaku kes royol, pembuangan bayi dan gejala sosial yang banyak sangat kat m;sia nie. Salah satunye sebab faktor kejiranan..walau dok umah sebelah2 ner orang peduli sangat kan, tambah lak dok umah taman or flet…memang xtau ape2. Jiran sebelah pun xkenal…camner nak tegur menegur kan. Kalau tegur kita lak yang kena marah n macam2 le.  



So sape yang salah ek, mak bapak p keja..lagi le xtau ape2 pasal anak depa kan. Kalau ada jiran yang gitau tentang peragai anak depa, jangan harap nak percaye…orang yang tolong gitau tu lah yang kena  serang..kisah benar beb…bukan aku buat cite…tapi tula hakikat dunia sekarang. Tu xpayah cite lagi yang gi study jauh dari family…sah2 mak bapak xdok depan mata. Lagi suka ati nak buat apa kan. Apa2 pun semua tu atas diri kita, walaupun dimana kita berada kenape susah sangat nak jaga diri sendiri n nama keluarga ek. …kalau fikir keseronokan sampai mati xkan habis kan,


Sila rujuk en3 lepas kenape semua nie terjadi k : ANAK SAPE NIE???


0 comments:

Newer Post Older Post Home