Pages

Friday, August 13, 2010

CITE ZAMAN DULU2 LE....LAYAN...


Aku xbenda nak menulis arr nak cite pe ek…dulu tahun bila tah ada drama diari Ramadan rafik kan, aku suka le tengok cite tu dulu, tahun nie xdak lak kan…suka tengok gelagat budak2…terkenang zaman kanak2…zaman kanak2 korang pause camna ek…aku xberapa nak ingat arr…yang aku ingat masa kecik2 dulu aku dok umah tok aku. Sape xpuase jangan harap leh dok makan sekali ngan orang yang pause..kitaorang kena hambat dok atas umah heheh…xpe xleh makan sekali kitaorang tengok cite doremon, pas2 pasang kuat2….hahahah memang nak cari pasal tol kan, orang dok berbuka pause kat bawah kami kat atas buat bising….ada geng memang menjadi sepupu sepapat join sekali…ketua dia sape ek…kah…kahh abang aku arrar tu…uikss…ye ke…bukan aku tau, kami asyik kena buli ngan abang aku je dulu kecik2..

0 comments:

Newer Post Older Post Home