Pages

Thursday, August 12, 2010

tempat biasa...


Selamat petang semua, camna puasa korang arini…baru dua hari puasa, cuaca panas sangat petang nie…aku xp lagi pasar Ramadan, tapi jap lagi aku nak pasar malam je…tempat yang sama gak…ari khamis pasar malam  aku memang muka pasar malam heheh tiap2 minggu p. xdak benda yang aku nak beli kat pasar Ramadan kemarin mak aku masak kat umah tu pasal xp.  Aku stail simple je makan ada nasi n ulam dah cukup, ada lauk pun aku makan skit je…ulam tu lak cam lauk aku makan,,…spesis kambing ke aku nie suka makan ulam hehehe…beza2 kambing makan rumput je ek…  mak aku buat mee goreng n masak daging pun xabih2 g sampai arini…kan membazir je kan masak . So arini aku cakap kat mak aku xpayah masak, beli kat pasar malam je.

0 comments:

Newer Post Older Post Home