Pages

Tuesday, August 3, 2010

sibukan diri...

Aku perlu menyibuk diri untuk mengira gaji...tapi xpe sat je...setakat berapa orang je nak kena kira...menakutkan tol aku tiba2 ada sorang laki datang, siap nak masuk office lagi...sory ye orang aku xkenal xleh masuk office kalau xdak urasan keja heheh....suka ati aku je kan cam company aku je...tapi tol le xleh suka2 ati bagi orang masuk office ner tau oarng jahat ke kan...sekarang macam2 kes...jangan cari pasal k.  orang tadi datang nak cari keja rupanye...xde keja kosong pun tempat aku. berhati2 ngan orang yang xkenal k. dah kenal pun kena ati2 gak. kalau kita asyik fikir xpe je n buat xtau....2 pasal macam2 kes jadi...sebab sikap xambik peduli kan...

0 comments:

Newer Post Older Post Home