Wednesday, August 11, 2010

selamat berpuasa semua

assalamualaikum....selamat pagi...yeahhh hari pertama puasa....alhamdulilah tiba jua hari nie...selamat berpuasa kepada semua umat islam, semoga ramadan kali ini lebih baik dari sebelumnye....kalau keja ngan kerajaan leh balik awal kan, setengah syarikat swasta ada gak yang leh balik awal kan. tapi aku xdapat balik awal pun. keja cam biasa 5.30ptg  balik. lagipun xkisah le aku bukan nak kena kejar trafik jem or bagai kan umah pun dekat je.selalu time 5.30 tu pun sempat lagi nak masak, tapi xpe mak aku ada kat umah xkeja bulan puasa. kalau xnak masak pasar ramadan pun dekat je ngan umah leh beli. aku ngan mak aku paling ringkas je berbuka.

2 comments:

Anonymous said...

ttba rasa terharu..sedey sbb xdek kat umah nk bpuasa skali..huaaa akak!!i miss u n mak..sob3..slamat bpuasa..
salam sayang dr adik mu d perantauan..(hahah gla skema)

izyantyPersonalTaste said...

perantauan sangat le tu ek...nanti balik arr berpuasa sekali...cam xbiasa s.alam 2 dekat je. ujung minggu leh balik...selamat berpuasa adiku yang jauh diperantauan hehehe....xbest arrr tanpa ang ...uikss tipu je heheh..tapi tol arr 2 orang je kat umah xbest arr...time raya baru leh kumpl ramai2 kan.