Pages

Monday, August 2, 2010

perlu ke berpelukan...???

Tolong jawap soalan kat atas tu dulu k.....xdak paksaan...xjawap pun  xpa....just nak tanya je heheh...sabtu lepas aku p la pasar malam kat satu tempat nie....kat kawasan tu ada dua pusat pengajian tinggi awam....singgah c2 pun sebab nak cari durian...apa yang xbestnye dalam ramai2 orang kat pasar malam tu... ada le satu couple nie depan kitaorang...dok jalan sambil peluk....bukan le jelous beb, tapi nyampah sikit tengok tempat awam yang ramai orang ngan tanpa perasaan malu leh buat cam2....depan orang pun xmalu, belakang orang camner lak ek....oppss......
yang pempuan tu pakai tudung lak tu... cisss...buat malu kaum tol arr...nak kata laki bini, xdenye orang yang dah kawen buat cam2...selalunye orang yang xkawen je suka tunjuk2 cam2 tol x??. tapi sah dua orang tu memang student...

4 comments:

♥ifa tasya♥ said...

tapi tak leyh kate cam tu . mane taw diorang tu dah kawen ke . nnt dikire fitnah . jadi . juz biarkan je la. ifa pown dah kawen . sekrang pown rmai gak yang nak nikah mude nie . trmsuk la ifa sndri kan . yang penting cermin diri kite , baru tgok orng . sebb kadang kadang ifa n hubby pown brpeluk jugak . jdi , tak slah kan kalu dah nikah ? kot kot diorang pown dah nikah ?

izyanty collection said...

ari2 tgok cermin hehehe...xsalah kalau dah nikah...tapi kalau u ada prasaan malu, u takan buat cam2 kat tempat awam...maybe terlalu muda utk berfikir...jiwa remaja g kan.

♥ifa tasya♥ said...

em . tak pe . ifa tak kisah nak kate ape . cume tak baek la kan . biase la . lain lain fikiran kan .

NorMaira Roslan said...

Izma, sj nk komen gak..hee.
Myra pn dh kawen & jujur ckp kitorg bila kuar b'2 pegang tgn + peluk ala kadar, xdela smpai mnjolok mata..heee
Xtau ler org lain ckp pe kan...hiii

Newer Post Older Post Home