Pages

Friday, August 13, 2010

mak aik's lamanye cuti....


Uiksss..lama nye adik aku cuti 3/9- 19/9 cuti raya sakan Nampak…selamat ko balik awal sebelum raya, leh aku bagi tugas untuk ko heheheh…..budak uitm shah alam lain cuti sama tak??...apasal leh cuti awal lak ek…sebelum nie dia cakap sehari sebelum raya baru balik cam last year…korang nak tau nape leh cuti awal lecture dia dah buat kelas ganti awal2 so boleh balik kampung awal. Konon2 nye dok di perantauan arr tu hahha…tahun nie abang n akak ipar aku yang dok kat johor pun balik raya cini gak…bestnye leh berkumpul ramai2. Tapi kan cuti abang aku xcomfim lagi…apa kes arr cam2…

0 comments:

Newer Post Older Post Home