Pages

Wednesday, August 4, 2010

Leh buat pe ek ngan 1 sen


Kalau korang jumpa 1 sen korang buat pe ek….mesti buat xtau je kan….tahukah anda 1 sen tu besar nilainye bagi sorang blogger??? Betol x…KLIK Nuffnang tu bernilai 1 sen kan setiap klik….so ada nilai le kan 1 sen tu…..bila dikumpul banyak leh jadi beringgit2 n beribu2 kan….pas nie jumpa duit 1 sen aku nak simpan heheh….duit syiling 10 sen, 20 sen, n 50 sen pun aku dah mula simpan dalam tabung….mana tau leh jadi bergunung2 nanti….selalu buat xpeduli sangat ngan duit syiling…merata tempat aku letak. Sekarang kutip balik huhuhu…

0 comments:

Newer Post Older Post Home