Pages

Wednesday, August 11, 2010

labtop korang mermerlukan rawatan....???

Adakah labtop or pc korang sakit...???eh jap bukan sakit le kan...orang kalau sakit leh jumpa doktor...labtop jatuh sakit jumpa le pakar komputer kan...tapi kalau korang sakit jatuh cinta aku xtau le pulak kena jumpa doktor pe hehehe...
dah lama nak tulis pasal kedai nie,,,,sekarang baru berpeluang menulis.
apasal aku lak sibuk2 nak menulis ek pasal kedai nie, saje nak tulis sebab perkara yang bagus perlu dikongsi....sebenarnye sebab aku suka diorang punya servis murah dan harga barang berpatutan. xleh dapat kat kedai lain tau harga repair yang murah, tu pasal aku nak gitau kat korang semua.


nama pun kedai komputer, apa2 yang berkaitan yang komputer korang cari ler kedai nie k. satu2 kedai bumiputra kat kawasan aku. sekarang ada jual HandPhone gak, kad to-up telefon...aku sokong bisnes orang islam...heehhehe sebelum nie ner ada kedai melayu jual kad to-up tau. so sekarang aku leh beli kat kedai melayu. kalau kita xtolong bangsa sendiri, sape nak tolong kan. yang penting harga berpatut n murah. cam xtau aku kan spesis suka barang murah tapi berkualiti heheh...

 jom tengok lokasi kedai nie kat ner

ALPHA ACEONE
9 LORONG MURNI 6
TAMAN DESA MURNI
13800 SUNGAI DUA, BUTTERWORTH.
PULAU PINANG.
04- 3563822
P/S: kalau xjumpa kedai nie call je no nie k. aku bagi le sikit panduan
kedai nie terletak 1 line ngan klinik DR.SOBRI n BERSEBELAHAN KEDAI KOSMETIK
DEKAT NGAN KEDAI GAMBAR KODAK.
ampa faham xnie? hahah aku pun xfaham... call je kedai tu.


kat bawah nie ada promotion sempena ramadan....opsss pandai2 je aku nie....tapi still leh dapat harga ni lagi kot. p tanya sendiri aku pun xtau ada lagi ke x...



 
 BERANI JAMIN MESTI KORANG PUAS ATI punye.....
hahah ayat bodek tuan kedai, jangan lupa bayar komisen huhhuhuhhu...

4 comments:

manggosteen said...

jauh la pulak nk pegi dari johor ni..
haha..

izyanty collection said...

xpa...pos express he3...

NorMaira Roslan said...

Izma, myra pnh p kedai nie klau xslh thn lps, myra ada bli laptop + some eksesori dr kedai nie.
Mmg bangga sbb tokey+staff Melayu kita..
Kita ptut sokong bisnes dia..

izyanty collection said...

Maira : sekarang nie depa dah tukar tempat. area c2 gak lah. satu LINE NGAN AMBANK.

Newer Post Older Post Home