Pages

Thursday, January 20, 2011

teringin nak jahit nie





 cantik kan gambar nie, kalau aku yg jahit crocss stitch nie mau setahun baru siap, nie gambar p.cik google ok. insyaallah one day aku nak buat umah sendiri saiz nie untuk umah aku, bila aku dah kawen le huhuhu...sekarang nak buat saiz kecik2 je.

sejak bila aku belajar crocss stitch nie ek..aku pernah menjahit zaman sekolah menengah lagi, semuanye bermula masa akak sepupu aku dapat banyak tempahan. so dia upah aku untuk jahit, masa dulu aku jahit untuk Tulisan Jawi. gambar pemandangan aku tak pernah jahit lagi, mesti ambik masa yang panjang kan.

 korang rase gambar cam kat atas tu diaorang jual berape ek? mesti mahal kan.

2 comments:

Ina said...

salam...mahal la...benang pun dah mahal..skang nih..

izyanty collection said...

ina : A'ah semua benda mahalkan sekarang..lum serve harga lagi pun, nak beli parten pun mahal dah

Newer Post Older Post Home