Pages

Wednesday, January 12, 2011

En Ben buat suspen je kan...

tengok link kt fb kemarin aku terus klik, 

BEN ASHAARI: Senarai nama peminjam PTPTB yang di'blacklist'kan


buka2 eh siap ada senarai nama lagi tu, terus terjah kat nama2 tu, takut nama aku tersenarai, ok tak dak lega rase, tapi aku pelik gak tak ramai sangat pun kena blacklist PTPTN, sepatutnye ada ramai kan, pas tu aku baru baca pe benda yang dia tulis kat atas tu...cis rupanye bukan le

Berikut adalah senarai nama peminjam  Perbadanan Tabung Pendidikan Tinggi BLOGGER yang disenaraihitamkan kerana gagal dalam subjek SENI TRAFIK .. 

hahahah...main terjah je kan, lain kali baca dari ats kan heheh...

ok akan cuba bayar ptptn secara konsisten lepas nie..

3 comments:

aDisH.sHidA said...

iz..hehehe..tu le pasal...dah try apply ujrah ke

izyanty collection said...

adish : lum apply lg tenet slow...nanti nak apply

Myra Jay said...

Iz, Myra pun stkt nie blom ballist lg.isau gak, tp ada 2 kawan kita dah kena..hehee
Liza dan Naz..

Newer Post Older Post Home