Pages

Thursday, January 27, 2011

sangat seronok rupanye bila ada anak buah sendiri

budak mate besar n bulat, hanya boleh dilihat di dalam fb n ym je...tak sabar nak tunggu adam balik penang..



anak buah yang pertama teruja giler aku jadi mak teh heheh
nape le abang aku asyik tak dapat tukar balik penang, so terpaksa le dok kat johor lagi....kalau dapat tukar penang mesti best kan, dapat main ngan adam selalu.

3 comments:

Myra Jay said...

Memang best Iz jjd mak sedara kan... Myra pun ada anak menakan tp dok Lumut, hanya fb je dapat tengo keletah dia.. :)

Norfa said...

best bila ada anak buah ni.. balik kg jer ada gak suara budak2.. lagi best bila dgr mereka panggil.."maklong2 nk aiskrim' hehe

izyanty collection said...

myra: sgt best kan...slamat ada teknologi yg dapt menghubungkan walaupun jauh..

Newer Post Older Post Home