Pages

Tuesday, January 18, 2011

tak jemu ke


hari2 aku mesti sarapan dua kuih nie, karipap n burger rock...apasal nama dia burger rock ek, aku pun tak tau yang pasti inti dia sambal bilis yang sedap... kuih lain aku memang tak leh layan pagi2. selama keja 4 tahun kat cini aku baru belajar ambik sarapan, selalunye aku tak leh nak makan pagi2, perut aku akan sakit, nie pun 9 keatas baru aku leh makan, time tu perut dah stabil, air kosong je peneman aku huhuhu. tak jemu ke hari2 makan kuih yang sama, jawapan aku tak, aku memang jenis yang suka makan benda yang sama je tanpa rase jemu huhu..

0 comments:

Newer Post Older Post Home