Pages

Wednesday, January 19, 2011

macam mana orang cina boleh kumpul duit yang banyak

nak cakap pasal duit, aku dok confuse nie macam mana ek orang cina leh kumpul duit yang banyak dalam tempoh 2 tahun, selepas duit dah cukup dalam tempoh 2 tahun tu diaorang akan p sambung belajar kat luar negara. kalau nak ikut lepas spm kalau keja pun bukan gaji mahal sangat pun kan, tapi diorang leh kumpul duit yang banyak untuk sambung belajar kat luar negara. apa rahsia diaorang ek? family dia tak kaya pun kalau nak diikutkan...ini kisah benar ok...

0 comments:

Newer Post Older Post Home