Pages

Tuesday, January 11, 2011

aku tak nak pakwe encem dan popular ok!

sambungan EN3 kemarin  sila rujuk SINI


Ada sape2 nak pakwe encem lagi popular?  uisk ramai tol nak rebut2 kan hehehe...ok aku tak nak rebut2 so korang leh ambik, by the way yang encem lagi popular bukan bf aku tu pasal aku tak kisah, masa zaman muda2 dulu n belajar boleh leh kan nak pakwe ensem lagi popular, tapi bila umur dah meningkat dan bekerja encem dan popular bukan keutamaan lagi. Baik sakit dimata, jangan sakit dihati heheh...ye le tu kan, orang tua2 selalu pesan camtu, yang penting baik dan sayang kita kan, tapi kan kalau sakit dimata n sakit dihati memang sangat2 tak wajar untuk dipilih, ok sila reject dengan cepat tettttttttttt...



p/s : kalau kita nak lelaki yang baik, kena pun kena baik jugak kan, 
LELAKI YANG BAIK UNTUK WANITA YANG BAIK.
LELAKI YANG TAK BAIK UNTUK WANITA YANG TIDAK BAIK.

ALLAH ITU ADIL KAN

nak Tawakal je bab nie.

2 comments:

Myra Jay said...

Betul tu Iz.. Sokong..hehee
Iz, bila nk panggil kenduri nieh..hahaaa

izyanty collection said...

myra : kenduri ek...smpai jodoh nanti pgil le..insyaallah

Newer Post Older Post Home