Pages

Wednesday, January 5, 2011

harap u all puas hati ek esok

sok kol 2 aku dah autopublish result GA, harap korang puas hati ek..kalau ikut kan hati aku semua orang aku nak bagi hadiah, tu pu kalau korang dok dekat ngan umah aku n leh bagi by hand hehehe... aku nak menulis banyak benda sebenarnye, tapi lum sempat minggu nie memang minggu yang sibuk. rase lega cikit bila dah leh kuarkan result, tunggu nak pos barang je. sebenarnye aku jenis aku tak senang duduk bila sesuatu benda yang aku nak buat tak siap lagi. kalau ikut aku semua keja mesti siap baru aku rase lega.

3 comments:

LyNn'Azlina said...

alamak..berdebarnya..hahaha..mintak2 ada rezeki kat ga ni..amin...

elleyayah . said...

oke2.kitorang sume sabar menunggu result tau~

Myra Jay said...

Tak pela Iz, buat je mana yg patut dulu.. It's ok..

Newer Post Older Post Home