Pages

Monday, January 17, 2011

siap jugak akhirnye \(^_^)/

2 minggu jugak lah aku menjahit crostis nie, jahit time malam je, buat sikit2 pastu aku dah ngantuk, tu pasal sampai 2 minggu heheheh..ok nak kena beli frame gambar nie huhuhu...main bedal je jahit, aku dah silap kira kotak masa jahit tu, tapi xpe nasib baik nampak gak rupa dia kan..

6 comments:

Fadzillah Kamarudin said...

comel...

Norfa said...

lawanya.. pandai akak buat.. dulu ms mama muda2 selalu dia buat ni

izyanty collection said...

k.fadzillah : thank's

norfa : thank's..leh bljr ngan your mum nanti, senang je jahit. just ambik masa skit je.

LyNn'Azlina said...

wah..berbakat jahit cross stich rupanya..

Myra Jay said...

Kreatif jugak IZ nie..
Wat kt Myra 1 boley?? :)

izyanty collection said...

lynn : hehe boleh le cikit2

myra :tengok le kalau rajin huhuhu...nak abihkan yg satu nie pun lama heheh...kalau tumpu leh siap cepat

Newer Post Older Post Home