Pages

Wednesday, January 12, 2011

kad buat peminat saya !

tajuk tak boleh blah tol kan, bukan untuk peminat aku le, bukan artis pun, saje nak buat drama heheh....salah tajuk kat atas tu ok. nie aku saje gatal2 tangan buat kad untuk pemenang GA aku...nampak tak tu aku dah sain autograf lagi huhuhu...:P

4 comments:

Myra Jay said...

Amboi IZ... Rajin bebenor ye Kome nieh..
Terharu i..hehee..
Tak sabar nak tunggu adiah dari Iz..

JaSSNaNi said...

amboiiii... lawo lawo....
rugi tak dapat.... :(

izyanty collection said...

myra : buat simple2 je, dah ada bahan hehe..

jassnani :gunting dan lekat je,..xpe2 next time leh cuba lg :)

elleyayah . said...

wah.baeknye. like <3

Newer Post Older Post Home