Pages

Wednesday, January 19, 2011

kenapa air laut biru


korang pernah terfikir tak dulu2...aku dulu2 masa kecik asyik terfikir kenape ek air laut nampak biru, bila sentuh tak pun jernih je..u all tau tak sebab pe, sebabnye  langit biru air laut jadi le biru, langit yang pantulkan biru tu, bila awan tebal colour putih, air laut dah tak jadi colour biru kan.



Gambar Pemandangan Pantai
Pemandangan pantai ini di publikasikan oleh http://wisatara.files.wordpress.com/2008/08/senggigi_beach.jpg




gambar_pantai



 nie gambar tasek buatan, tempat aku riadah
ada setengah tempat nampak air colour hijau lak kan, tu sebabnye kawasan sekelilingnye dipenuhi pokok...tu pasal air tu nampak hijau kan.

0 comments:

Newer Post Older Post Home