Pages

Friday, January 21, 2011

best le pulak USTAZ AMIRUL kan

Episod  3 baru mula tengok, mula2 tak tau le pulak jadi pe, pas nie tiap2 hari jumaat malam aku mesti kena layan cite nie kat tv3 kol 9.30p.m. Ashraf Muslim sangat encem sangat sesuai jadi Ustaz arr kan, suka2... perempuan2 dalam nie semua pakai tudung nampak cantik2 dan comel2 je kan.so pakai le tudung baru u all nampak cute he3..by the way nak cakap menutup aurat tu wajib.



2 comments:

Myra Jay said...

Iz, dah berkenan nmpk.. Mmg ensem pun..hehee

izyanty collection said...

myra : dia jadi ustaz suka arr tengok..heheh kalau dia dpt watak jht tak suka tengok huhuhu..

Newer Post Older Post Home