Pages

Monday, August 9, 2010

Sape nak RM 50,000


Aku pun nak gak rm 50k….waah duit jatuh dari langit tol nie kan….tapi ada syarat kalau nak rm50k nie. banyak nie korang xnak ka...aku nak leh buat duit raya nie..beli keta sebijik heheh


Sila baca kat bawah nie syarat2nye : senang je



1-      Bagi maklumat kat polis sampai tertangkapnye 2 orang lagi suspek yang terlibat membunuh adik bongsu V.Rajendram, 3 ogos 2010 lalu..


Tu je syaratnye….jom ramai2 cari maklumat hehehe…..hahahah confim aku xdapat arrr


Rabu lepas kosmo ada siarkan Rajendram 52,mati selepas dibelasah 3 lelaki disebuah kuil sebab disyaki menyeleweng duit umah ibadat tersebut.

Newer Post Older Post Home