Monday, August 9, 2010

BUAT OR BELI BAJU...???


Dok baca2 kosmo arinie...ternampak lak gambar nie...cantik kan baju nie...nak pakai raya grand le pulak, kawen leh arr bukan artis nak pakai camni raya2. kemarin pun aku ada gak p tengok2 baju untuk raya...ingat nak beli le baju moden sepasang...dok serve2 xdak ler yang berkenan sangat, pas tu saiz lak semua besar2....hahahah baru aku perasan aku mana  pernah beli baju moden yang siap dah pun kan sebelum2 nie. ner ada saiz aku, saiz 's' pun still besar bila pakai xelok arr leweh je kan. yang selalu aku beli baju siap dah pun baju kebaya, memang senang nak cari. kononye tahun nie xnak beli kebaya, nak beli jubah or kurung moden, dah p tengok kemarin cancel arrr.saiz semua besar2 labuh2 lak xsesuai ngan aku. kena upah orang baru leh pakai.

aku reti le buat baju, tapi malas arrr...tahun depan arr aku upah orang awal2. tahun nie memang xsempat, orang pun xnak ambik upah dah.

tapi tengok dulu kalau aku rajin aku buat sendiri...tapi rasa cam xrajin, nak layan blog lagi n jahit manik lagi.

No comments: