Pages

Saturday, August 7, 2010

MUSIM BUAH KAYU....

korang tau x buah kayu tu ape, buah kayu tu buah yang berasal dari kayu le, xpercaye ek....memang xpayah percaye pun. buah kayu nie buah-buahan tempatan le...cam durian, rambutan , cempedak...dan lain...aku suka makan rambutan, buah rambutan kuning nampak best kan,tapi isi dia xsedap sangat, aku memang teringin nak ada pokok rambutan kuning nie. sebab suka tengok kulit dia menarik colour kuning...pernah gak tanam, tapi hampeh tak dan nak besar lembu dah makan, memang xleh tanam pokok ape pun kat umah, lembu orang suka datang umah aku....sekarang memang musim buah kayu kan, tapi umah tok aku, xberbuah pulak aku tengok. kenape ek???pokok tu merajuk kot heheh..pokok tinggi2 naik kait pun susah, lagi senang beli je huhuhhu...


0 comments:

Newer Post Older Post Home