Sunday, August 8, 2010

TERIMA KASIH BANYAK2 FOR MY MUM...


 Alhamdulilah tepat jam 12 a.m nie genap le sudah umur aku 26 tahun 8 ogos...terima kasih tak terhingga buat my mum sebab telah melahir aku n membesarkan aku....tanpa my mum siapalah aku kan...maybe xwujud kat dunia nie kan...pengorbanan selama 9 bulan dalam kandungan, kena usung sana sini, bila dah lahir nak kena jaga siang malam...bila dah besar nak kena  antar belajar....masa umur aku 10 tahun abah dah meninggal...mak aku le yang membesar kitaorang 4 beradik sampai sekarang , rasenye xterbalas ngan wang ringgit kan. pengorbadan selama 26 th menjaga n membesar. mak aku sanggup keja siang malam untuk besarkan kitaorang, memang respek sangat kat mak aku, still xterbalas kalau nak kira kan....mak aku adalah mak yang terbaik buat aku. kalu nak hitung masa n tenaga mampu bayar tak??? seriusly xmampu kan...aku doakan yang terbaik buat my mum, semoga allah sentiasa melindunginye dalam berada keadaan yang sihat n bahagia.

BUAT PUAN SAIRAH

TERIMA KASIH BANYAK2 BUAT MAK
I LOVE U SO MUCH...

P/S : masa tulis en3 nie sambil nangis...aku memang sensetif...:p

2 comments:

nazirulhazwan~ said...

perempuan sememangnye sengsitif:P
happy besday sis, may Allah bless u, smg ull achieve every single thing dat u wish:D

izyantyPersonalTaste said...

kobejordan : thank's dik..