Pages

Friday, August 6, 2010

kenapa kena tukar??


Pagar ofis tukar ke belakang…indon tu dok buat tempat baru utk grill…apasal nak tukar ke belakang ek…sape tau kenape??? Mesti korang xtau kan…pagar ni asalnye  betol2 tepi  jalan kat selekoh, dalam bulan nie saja dah 3 kemalangan berlaku kat c2…tapi kat selekoh depan ofis aku memang selalu kemalangan…., setiap kemalangan yang berlaku tu betol2 pintu pagar ofis aku lak tu…memang bahaya selekoh nie…kalau ada keta yang kuar dari lorong yang bertentang ngan ofis aku lagi bahaya…diorang xnampak keta datang bila dari selekoh pas2 ada lak pagar kubur memang xnampak ada kenderaan. Ari2 masa sabtu lepas ada kemalangan gak.


Nak buat camna ek nak atasi kemalangan…kena letak cermin kat jalan selekoh kan…aku tengok ada je cermin tu. Kat selekoh xleh bawa laju kan…


Aku pun takut gak nak guna jalan nie, banyak lory besar lalu, pas tu suka bawa laju dah tau selekoh bawa le slow kan. Tapi yang selalu kemalangan tu penungang motosikal diorang bawa laju bila kat selekoh.


Aku memang xpayah lintas jalan pun nak datang keja…tapi kena gak kuar, atas urusan keja.


p/s : bukanye nak tukar pagar ke belakang rupanye...indon tu buat tempat untuk letak mesin. tapi kalau pagar ubah ke belakang sikit pun ok gak kan.

0 comments:

Newer Post Older Post Home