Pages

Monday, July 12, 2010

UTK KITE2 JE- girls only

cara kempeskan perut.

jom aku nak kongsi ngan korang cite aku. Berat badan aku naik 2kg. aku xkisah  sangat pun tentang 2kg tu pada mulanya. berat mantain aku selalu 46kg tiba2 jadi 48kg dan yang aku perasan leh naik sebab 2,3 bulan kebelakangan nie time pagi aku minum nescafe yang dicampur susu. biasanye aku akan minum air kosong je setiap pagi. dulu pakai seluar jean mesti pakai tali pinggang, aik tiba2 je tali pinggang xdiperlukan lagi. bila makan lak xselesa  tol pakai seluar jean.

aku pun jadi risau gak le, dah jadi camni, baju aku semua saiz s, memang le leh pakai lagi, tapi xselesa rasa.

korang nak tau aku buat camna untuk turunkan berat yang 2kg tu. ye sekarang berat aku dah turun.

( 1 ) pagi2 aku xminum dah nescafe, minum cam biasa air kosong, lagi elok minum selepas bangun tido tanpa gosok gigi lagi. banyak kebaikannye kalau korang nak tau, salah satu nye untuk mengelak sebarang penyakit, utk awek muda, n macam2 lagi le.


( 2 ) sebelum tido setiap malam aku akan gunakan losyen halia Mustajab nie, sapu kat perut insyaallah perut leh kempes. botol aku cakap nie sebab sepupu aku pun dah cuba n berjaya. dia le customer tetap mak aku. mak aku jual losyen nie, macam2 le mak aku jual, kedai bergerak le katakan huhuhu...

sebelum nie losyen halia nie aku guna time segugut je.  memang membantu le....
korang g la cari kat kedai2 jual produk kecantikan, mesti ada punya.....


Khasiat Losyen Mustajab Pati Halia
- Sangat sesuai bagi tujuan urutan di seluruh badan dengan memecahkan dan membuang angin-angin di   dalam   badan
- Ia juga boleh memecahkan lemak di dalam badan dan menjadikan bentuk badan lebih langsing
- Membantu mengatasi masalah selulit
- Membantu mengatasi sakit perut akibat senggugut
- Sesuai untuk ibu yang lepas bersalin
- Melancarkan peredaran darah yang tersumbat
- Amat sesuai digunakan bagi mereka yang menghidapi penyakit Angin Ahmar
- Mengatasi kembung perut, sakit perut, sakit pinggang dan belakang, sengal-sengal otot dan sendi, kebas-kebas, bisa-bisa kaki dan lutut
- Ianya tidak berminyak
- Mudah menyerap
- Untuk kegunaan luaran sahaja
- Boleh digunakan tanpa was-was
- Sesuai untuk seisi keluarga
- Jauhi dari kanak-kanak
- Tidak sesuai untuk bayi

HARGA JUAL RM22.00 HARGA BESERTA PENGEPOSAN : RM27.00

0 comments:

Newer Post Older Post Home