Pages

Monday, July 12, 2010

aku banyak cakap?????

ye betol tu aku banyak bercakap.....tapi hanya didalam blogku, xpercaye sudah tengok sendiri....kan banyak aku bercakap melalui penulisan. kalau kat luar aku kurang bercakap..sebabnye ada emas dalam mulut aku, kalau aku bercakap jatuh le emas tu semua, korang lak curi huhuhu.....kat luar memang susah nak tengok aku bercakap....kalau tanya 10 patah 1 je aku jawap heheheheh.....tp aku akan jadi peramah bila orang tu peramah ngan aku, ikut orang gak le baru aku rancak bercakap. jangan cakap aku sombong lak ek, sebenarnye aku pemalu kui3......

0 comments:

Newer Post Older Post Home