Pages

Monday, July 12, 2010

Kisah Misteri si Kucing ????

Dah lama aku nak cite pasal si Oren nie....bukan buah oren ye. tapi kucing yang menumpang di rumah ku, (pendatang haram huhu ) sebelum nie ada en3 aku yang cite pasal si oren nie kan, kalau korang rajin masuk blog aku mesti tau. cam biasa aku suka membebel dalam blogku...aku ada tulis bila oren nak balik umah tuan dia kan. selepas je aku buat en3 pasal oren. dia dah berubah sikap, aku rase dia masuk blog aku n telah membaca apa yang aku tulis. korang percaye x dia buat cam2?????....kalau xpercaye nah aku bagi bukti :


dia lebih rajin sekarang, tidak lagi tido sesuka ati, malam2 dia akan menangkap tikus di atas syiling bilik aku. lepas dia tangkap siap bawa turun lagi kat luar, pandai tol ko kan, aku dah mula suka kat ko le oren, dulu si oren nie cukup penakut ngan tikus n ayam sekarang x lagi. selepas aku mengutuk ko, ko terus jadi berani kan.

dulu ko suka bising2 bila nampak aku ek, minta2 makanan.....sekarang xlagi. dia tunggu depan pintu je, xmasuk mengikut aku lagi. kan betol dia baca blog aku......

aku dah xnampak ayam kat umah aku, eh oren ko dah cakap ek kat ayam2 tu yang aku xsuka depa datang umah aku. bagus tol kan.

tengok bukti2 nie, xdapat disangkal lagi si oren telah membaca blog aku huhuhu....ape yg aku xsuka semua dia xbuat dah.


p/s : Thah2 si Oren tu Putra Raja pe tu pasal dia tau ape yg aku rase huhu....ingat ini cite dogeng ke......

0 comments:

Newer Post Older Post Home