Pages

Friday, August 6, 2010

manje


dulu sepupu aku dok cite pasal manje nie kat kitaorang…dalam kepala otak aku mesti le budak pempuan kan…budak pempuan memang senonim ngan manja kan. Dulu asyik dengar cite je kan…kebetulan lak bapak dia buat umah sebelah umah aku…dah siap diaorang pindah le dok c2….aku bukan kenal sangat n xdak le p sembang ke pa kat umah dia kan…just dok dengar2 je diorang dok pangil manje….aisk setahu aku xdak pun budak pempuan kat umah tu…satu ari2 budak tu datang umah aku…Tanya le nama pe…dia cakap manje….meleset tol apa yang aku fikir, budak laki la, suara besar lak tu, ner manja pun…so cute, debab skit baru 5 tahun. Suara dia paling kuat kat c2. Dok rajin menyayi sangat kat umah, dok umah kampong memang leh dengar tau.

0 comments:

Newer Post Older Post Home