Pages

Wednesday, August 4, 2010

mana silapnye zaman sekarang....


Apasal le budak2 kat kampong aku nie macam2 perangai ek….zaman aku dulu xdak le pulak camni heheh suka membebel tol aku…apa bezanye ek korang ada mak bapak depan mata leh lak buat perangai cam2..aku just ada mak je…xdak le pulak kitaorang nak buat perangai bukan2…mak aku sibuk keja…still kitaorang xambik peluang nak ambik kesempatan nak buat perkara yang xelok..salah didikan….apa bezanye…sekolah yang sama gak…mak korang siap ada kat umah lagi hari2…mak aku ari2 p keja sampai kena ot nak besarkan kitaorang 4 beradik. Aku memang xfaham ngan budak2 sekarang….mana silapnye…. 

tu baru dok kat kampung...cuba dok kat kl tengok jadi pe ek???

0 comments:

Newer Post Older Post Home