Thursday, August 5, 2010

cakap puas2 selama 7 hari....free


pagi tadi aku dapat msg,  msg itu berbunyi begini cakap free n msg selama 7 hari. Bestnye…tahun nie baru aku dapat…last year xdapat pun, sebab baru guna….korang dapat x????


mesti korang xdapat sama ngan aku kan… ye la birthday ner sama ngan aku…sape sama ngan aku dapat le…pendek kata pengguna celcom dapat le tiap kali birthday…best kan celcom bagi cakap free seminggu untuk teman 20 je. Sape teman 20 aku ek…nak kena cek nie, leh cakap free….lagi berapa ari lagi, hari tua aku heheh… 2 hari lagi, sampai pandai teka arr berapa haribulan…heheh…xdak hadiah pun nak bagi kalau teka betol huhuhu…confim ramai leh jawap…yang ke berapa ek tahun nie….hahaha rahsia….usia kenapa nak berahsia…bak kata iklan safi rania…yang bestnye kemarin dulu masa p pejabat tanah ada mak cik tu Tanya belajar  ka?? Kan Nampak muda huhuhu….tapi usia je dah tua hehe…


adik aku cukup marah tau kalau orang ingat aku yang anak bongsu…padahal dia…ada orang Tanya tingkatan berapa… nak jawap camna tu ek….aku bukan budak sekolah arrr….

No comments: