Pages

Monday, July 12, 2010

MIMPI...???

Pagi tadi aku dengar kat tv rancangan agama tv pe xtau le pulak, coz time tu aku sibuk bersiap nak p keja tapi leh dengar le kan mak aku dok tengok rancangan tu.  pagi nie tajuk pasal mimpi.....kalau budak2 yg mimpi selalunye benar coz budak2 kan bersih dari dosa,  ustaz tu yang cakap. kita nie kalau tido selalu je mimpi macam2 kan, tapi merapu je banyak. mimpi sebelum subuh tu maybe leh pakai. tapi kalau mimpi  lepas subuh tu semua syaitan je...korang percaye pada mimpi tak????

0 comments:

Newer Post Older Post Home