Pages

Monday, July 12, 2010

burung hantu....

world cup dah habis....xdak dah yang jadi burung hantu yg bising......ooo sesedap ati je kan kata kat orang aku nie. xlah bukan cakap kat korang ek....gurau2 je untuk kakaku n adiku depa kan suka bersorak pagi2 buta, cam dok bersorak kat padang lak gayanye,,,, ciss menganggu tido ku je.... sampai jiran sebelah tanya, apa yang bising2 sangat tu????

1 comments:

E.d.Y said...

yeaa..spain menang!!!hehe...

lepas ni xde dah burung hantu

Newer Post Older Post Home