Monday, August 9, 2010

metro abih arrr


Aku xsempat beli paper metro coz lambat p beli…semua kedai habis lak…ad ape ek berita panas kat metro sampai cepat habis ek….cite sikit kat aku….tapi aku dah Tanya kedai tu dia cakap, orang antar paper metro sikit je ari nie tu pasal semua kedai abih awal…hahahah lagipun memang aku p lambat pun….apa yang ada dalam kosmo nie ek,,,,xpernah beli kosmo pun sebelum nie…kosmo cam  xbest je…xupdate sangat cam metro…tol ka???nanti petang aku tulis pe yang menarik dalam kosmo ari nie. Baru sampai ofis je xsempat baca g pun kosmo nie…tajuk depan pun xgempak sangat…surat cerai sultan Kelantan….bukan kes lama ka

2 comments:

Hariz said...

biahaha.. lamabt tuh kul bpe :P
saya suka utusan + kosmo :P

New Entry Prof-Hariz
Apakah kita melaksanakan ibadat puasa atau puasa adat?

izyantyPersonalTaste said...

kol 11.30pg dah habis semua kedai le arinie..nak belek sat kosmo nie apa yang best...murah dari metro