Pages

Thursday, October 14, 2010

xsabar nak jumpa Muhammad Adam Haris

siapa kah adam haris nie ek...kekasih gelapku ke? rindunye kat dia just tengok gambar je..lum pernah jumpa gi, tapi pelik kan xcited giler je kan aku nie..xpernah jumpa lagi, dah rindu2...suka arr tengok adam cute sangat...tak sabar nak jumpa dia, tapi jauh nak p..insyaallah bulan depan aku nak p jumpa dia...agak2 dia kenal aku tak ek,? xpe nanti2 dia akan kenal aku gak,bila dah lama2...aku kat penang dia kat johor, xleh selalu jumpa, camna nie..adam pandai guna internet tak ek...korang nak tengok tak adam aku tu...sila skroll ke bawah ek...dah tau senyap2 ek, jangan kecoh2 lak heheh... 

~
~
~
~
|
|
~
~
~


nie la adam yang aku maksudkan tu, anak buah aku yang pertama baru lahir 9/10/2010.
adam nie asyik tido je, xdak pun gambar dia yg buka mata, muka ikut ibu dia. kakak ipar ku. yeahh nak p johor.



1 comments:

Myra Jay said...

waahhh thniah ye makcik..hee
Mmg cute la Adam nie, ptut mkcik xsabaq nk jumpa..hee

Newer Post Older Post Home