Pages

Monday, October 11, 2010

just for share..untuk kuruskan badan

Ada orang tanya aku ada jual ubat kurus tak? ada jual tapi bukan ubat just minuman yg lazat je. kebanyakan produk kuruskan badan bila makan xsedap kan,
tapi RxLite nie berbezaa dari yg lain, dia ada perasa coklat, sedap lak tu, tapi jgn korang buat minuman biasa lak ek..untuk kuruskan badan je leh. nak makan suka2 xyah beli huhu..tapi memang sedap arr akak aku cakap.

korang leh baca kat bawah nie ek kelebihannye

Apa itu RxLite?
Harga RxLite
Kelebihan RxLite




untuk tengok pengguna yang berjaya kuruskan badan boleh rujuk sini ok

2 comments:

Myra Jay said...

Amboih harganya mahal gak nooo..
Lbh kurg jus mate je..huu, jwbnya xkurus la eden..

izyanty collection said...

produk kuruskan memang mahal arr kan, tapi kalau maira nak iz bagi diskaun tapi kena mai ambik kat umah iz heheh..

justmate tu kena pantang makan baru menjadi,

yang nie xyah pantang makan, mkn je cam biasa,.

Newer Post Older Post Home