Pages

Saturday, October 9, 2010

AKU SUKA SANGAT TENGOK NIE...

Aku jumpa kat kedai barang2 kawen, cis nyibuk je aku n akak aku p melawat kedai  A TU Z yg baru, dia buka  gudang konsep ala2 cam kat nilai semua sekali kat c2.korang nak tengok benda alah ape lagi yang aku suka. sementara tunggu keta siap servise kami lepak kat A TU Z dulu, banyak tol gambar aku snap dgan hp rosak aku nie huhuhu...



cendawan yg kecik tu satu rm 1.90




bunga nie rm 50++ mahal arr bunga kecik camni je pun

 reben2...yg bersepah lagi, kedai dalam proses susun stok baru



tisu kenduri...kalau aku le kan sayang arr nak guna, nak buang lagi arr sayang..cantik sgt tisu nie, kalau aku beli, simpan buat koleksi je, xnak guna heheheh...



p/s : ada banyak lagi gambar aku snap, nanti aku tunjuk barang2 kawen lak ek.barang2 umah pun ada gak c2. best sangat lepak c2. nyibuk sekali ngan orang yg nak kawen lak kan. padahal p cuci2 mata je pun heheh..

1 comments:

E.d.Y said...

dah boleh plan budget tuk kawen tu...hehe

meh join contest MORTAR BOARD..

http://danielzaidi.blogspot.com/2010/10/contest-mortar-board-beauty-in-ugly.html

Newer Post Older Post Home