Pages

Tuesday, October 26, 2010

MUSHAF AL QURAN TAJWID BERWARNA

MUSHAF AL QURAN TAJWID BERWARNA TERJEMAHAN B.M 17x24cm / HC

 
tadi kat ofis aku ada orang mai jual mushaf AL-QURAN nie. aku dah tengok dengan sendiri apa yang terkandung kat dalam nie. betol2 menarik dan berguna sangat, kat dalam ada dia letak ayat2 yang boleh kita baca untuk merawat macam2 jenis penyakit, lebih memudahkan kita untuk mencari. kalau sape2 nak buat hantaran perkawenan sesuai sangat le aku rasa. aku tanya harga berapa? dia cakap rm 250 kalau tak rm 300 lebih, aku memang le berminat tapi xdak duit banyak tu sekarang. so aku cakap xpe lah bg no fon apa2 nanti sy contat kalau nak. masa aku dok belek2 buku tu, aku tengok ada laman web darulfikir.com. apa lagi aku pun terus google dan jumpa. kat bawah tu hasil google ye harga lebih murah.

MUSHAF AL QURAN TAJWID BERWARNA TERJEMAHAN B.M 17x24cm / HC

RM130.00

Dr Eng Subhi Taha Merupakan mashaf rasm Uthmani yang bertajwid. Ia menampilkan teknik baru iaitu dengan menggunakan warna bagi menerangkan hukum tajwid. Ini memudahkan pembaca membaca al-Qur'an dengan cara yang betul mengikut hukum tajwid. Ia didatangkan dalam pelbagai bentuk dan saiz iaitu saiz besar, sederhana dan kecil. Juga dibahagikan kepada 6 jilid kecil, memudahkan dibawa ke mana-mana. Juga terdapat edisi terjemahan bahasa Malaysia, dan lain-lain.

korang leh klik kat DARULFIKIR untuk maklumat lanjut

4 comments:

♛ nadia the blogger said...

haritu jual kat matrix, saya beli dgn harga RM190, walaupun agak mahal, tapi rasa berbaloi sebab nak guna smpai mati, turunkan kat anak cucu lagi :)

Anonymous said...

Assalamualaikum kakak,saya ni budak sekolah menengah di sebuah negeri di pantai timur semenanjung Malaysia.Nama saya Adi Hazmi.Tahun bakap mengambil peperiksaan PMR.Macam ni kakak saya ni minat membaca Quraan tetapi tajwid dan makhrajnya masih lagi terumbang-ambing dan tidak sempurna.Untuk mendapat keberkatan tentang apa yang dipelajari seelok-eloknya kene betulkan bacaan Al-Quran.Saya memang dah lama mengharapkan pertolongan dari seseorang untuk menyedekahkan sebuah Al-Quran Tajwid yang ni http://tafsirquranperkata.net/tajwid-al-quran.html Harga Quran tu ialah RM90 termasuk kos penghantaran.Saya mencadangkan agar kakak membeli Quran itu secara online di laman web yang telah saya beri tu dan terus poskan ke alamat rumah saya.Memang dari dulu lagi saya impikan untuk memiliki sebuah Al-Quran tersebut.Pilihan warna saya ialah warma kegemaran Rasulullah SAW iaitu warna hijau.Sempena tahun baru ni,saya berhajat untuk 'berhijrah' bacaan Al-Quran saya yang tida betul itu agar lebih baik.Saya mengharap sangat agar kakak dapat memberi bantuan dan sokongan 'penghijrahan' kepada saya dengan cara kakak menyedekahkan Al Quran ini.Jika saya membacanya nanti kakak juga turut sama mendapat saham pahala untuk akhirat nanti.Saya mohon agar kakak memahami dan mendengar isi hati saya yang dahagakan Al Quran Tajwid.Email saya ialah adhazmi@hotmail.com .Saya takde account gmail sebab tu saya guna Anonymous.Kakak hantar email kepada saya.Nanti saya bagi alamat rumah saya dan nombor telefon.Inysaallah,mungkin Allah pertemukan saya dengan kakak sebab Allah ingin memberi pertolongan kepada saya melaui kakak.Assalamualaikum kakak.

Anonymous said...

Saya mat berharap sangat agar kakak sudi membantu saya.

izyantyPersonalTaste said...

Anonymous : insyaallah...

Newer Post Older Post Home